Συχνές Ερωτήσεις
Βρείτε την απάντηση που ψάχνετε στις Συχνές Ερωτήσεις.
1
Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;
Οι τρόποι για να κάνετε κράτηση ενός αυτοκινήτου είναι οι εξής:
-
Μέσω τηλεφωνικής κλήσης
-
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail
2
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
-
Μετρητά
-
Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης
-
Πιστωτική κάρτα
3
Υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης πρόσθετου οδηγού;
Ναι, τα μόνα που απαιτούνται είναι να πληρούν τις προϋποθέσεις
ενοικίασης και να δηλωθούν κατά την έναρξη της ενοικίασης ώστε να
είναι καλυμμένοι από την ασφάλεια.
4
Είναι απαραίτητο το διεθνές δίπλωμα οδήγησης;
Για κατοίκους ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλίας και Κίνας το διεθνές δίπλωμα οδήγησης είναι απαραίτητο. Για όλες τις υπόλοιπες χώρες εκτός ΕΕ είναι προαιρετικό.
5
Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για τον οδηγό που θα νοικιάσει το αυτοκίνητο;
Η ελάχιστη ηλικία είναι τα 21 χρόνια.
6
Μπορώ να παραλάβω και να παραδώσω το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε μέρος εντός της Σερίφου;
Ναι, η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει σε
οποιοδήποτε μέρος της Σερίφου επιθυμείτε.
7
Υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορεί να γίνει η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου;
Η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα μεταξύ 07.00 έως 23.00.
8
Με ποιόν τρόπο γίνεται η παραλαβή του αυτοκινήτου;
Για την παραλαβή του αυτοκινήτου θα υπάρχει ένας άνθρωπος της εταιρίας μας, ο οποίος θα κρατάει μία καρτέλα με το όνομα σας. Εσείς από τη μεριά σας υποχρεούστε να έχετε την άδεια οδήγησης σας και την πιστωτική σας κάρτα.
9
Κατά την παραλαβή, υπάρχει η δυνατότητα το αυτοκίνητο να είναι εφοδιασμένο με καύσιμα;
Ναι. Η μόνη υποχρέωση σας είναι κατά την παράδοση του αυτοκινήτου να υπάρχουν τόσα καύσιμα όσα και κατά την παραλαβή του. Σε περίπτωση παράδοσης του αυτοκινήτου με λιγότερη βενζίνη από την βενζίνη εκκίνησης ο πελάτης επιβαρύνεται τη διαφορά καυσίμου. Καμία επιστροφή δεν δίνεται αν το αυτοκίνητο επιστραφεί με περισσότερα καύσιμα απ' ότι παρελήφθη.
10
Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του αυτοκινήτου τι θα συμβεί;
Αν χρειάζεστε επέκταση της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ειδοποίησης θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Πιο συγκεκριμένα, η καθυστέρηση μεγαλύτερη των 5 ωρών επιφέρει χρέωση μίας επιπλέον μέρας.
11
Τί γίνεται αν μου κόψουν κλήση;
Σε περίπτωση που λάβετε κλήση για οποιοδήποτε παράπτωμα υποχρεούστε να πληρώσετε το αντίτιμο στην αρμόδια αρχή, είτε πληρώνετε σε εμάς και εμείς αναλαμβάνουμε την εξόφλησή της.
12
Πώς εξασφαλίζω την κατάσταση του οχήματος κατά την
παραλαβή του;
Κατά την παραλαβή του οχήματος γίνεται έλεγχος από εσάς και από συνεργάτη μας με ειδικό έγγραφο για το ποιες ζημιές ή γρατζουνιές υπήρχαν ήδη στο όχημα.
13
Ποιά είναι η δυνατή ελάχιστη ενοικίαση;
Η ελάχιστη ενοικίαση είναι 24 ώρες.